
یادت هست می گفتی :
اگر تركم كنی روزی ، تمام عمر خاموشم ؟
به یادت هست می گفتی :
نرو هرگز كه من بی تو فراموشم؟
به یادت هست می گفتی :
كه هر لحظه ، شبها ، صدایت هست در گوشم ؟
كنون آن روزها رفته
، تو هم رفتی ،
اینك من شدم تنها ،
اسیر دردها ،
غمها تمام روزها ،
شبها ،
ماهها ...
شكسته در گلو بغضم ،
به یادت اشك می ریزم
به یادت ای وجودو هستی من
به یادت میمیرم
به یادت ای امید من
اکنون دور از آشیان میمیرم
ما را در سایت تلخ ترین جدایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: هستی بازدید: 827